ΜΑΘΗΤΕΣ Ανάμνηση από ένα γλυκό 28/02/2019 ΜΙΤΣΗ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ Leave a comment Με αφορμή τα κείμενα στην 4η ενότητα της Νεοελληνικής Γλώσσας οι μαθητές της Α Γυμνασίου μας φτιάχνουν γλυκά και θυμούνται… Υπεύθυνη καθηγήτρια Βοναπάρτη Ελένη , Φιλόλογος Attachments Αναμνήσεις από ένα γλυκό (728 kB)